Opret indsamling Støt en indsamling Log på Min profil

Martin samler ind

Martin samler ind
13.050 kr.  af 15.000 kr.

Martin SAMLER IND FORDI

Update:
Første opkørsel (Malaucene) er fuldført. I morgen er det Bedoin sammen med TV2.

Til juli cykler jeg op af Mont Ventoux for en verden uden sclerose.

Du kan gøre en stor og mærkbar forskel her på min personlige indsamling, ved at støtte med et valgfrit beløb til den vigtige scleroseforskning.

Sclerose er ikke bare en frygtet sygdom for de 19.146, der lever med sygdommen. Det er også en sygdom, der påvirker de pårørende.

Her på min indsamlingsside har du mulighed for at støtte forskning i sclerose. Alle beløb gør en forskel og pengene går direkte til Scleroseforeningen og derved den vigtige forskning, der skal til for en verden uden sclerose.

På forhånd, af hjertet tak for din støtte.

Hvis du vil læse mere om forskning kan dette gøres her:

DIN STØTTE GØR EN FORSKEL

Læs mere om forskning og Scleroseforeningen her

MONT VENTOUX 2025

Tak til 29 har doneret

Annette Nielsen   100 kr.

   Godt gået Martin

Per Nørgaard Nielsen  250 kr.

   Kære Martin. Du er bare for sej God fornøjelse med turene op ad bjerget ‍♀️‍♂️ Hils din far mange gange ! Bedste hilsner fra Per

Anonym 100 kr.

   Kæmpe respekt og kæmpe tak

Se alle donationer