Michelle & Søren samler ind

Michelle & Søren samler ind fordi

Kære venner, familie, kollegaer og alle jer andre.

Som de fleste af jer måske allerede ved, har vi sclerose helt tæt inde på livet - og det eneste, der kan stoppe denne forfærdelige sygdom, er mere forskning! Derfor går vi en tur med indsamlingsbøtten den 12. september ved Scleroseforeningens årlige indsamling. Vi kommer ikke forbi jer alle på vores rute, men I kan stadig hjælpe os og give et bidrag her til vores online indsamling. ALLE bidrag store som små gør en forskel, og vi vil være dybt taknemmelig for dem alle. Pengene vi samler ind, går til forskning i sclerose, som er den eneste vej frem for en verden uden sclerose.

Carl Peter Bylynd  200 kr.

Hej. Dejligt at I gør så stort et arbejde for den gode sag. Så må vi desværre undvære jer på Solhjem🤢

Michelle & Søren
Tusind tak for bidraget. Det er vi rigtig glade for. Vi gør hvad vi kan for den gode sag. Håber I alle får en god dag imorgen. Kærlige hilsner fra os begge

Ditte   120 kr.