Opret indsamling Støt en indsamling Log på Min profil

1.170 kr.  af 1.862 kr.
125,3 KM  af 100 KM GÅET

Christina Bech Glerup SAMLER IND FORDI

I Maj går jeg, med min hund, Kashmir, 100 km for en verden uden sclerose.

18616 personer har i dag sclerose. Sygdommen er kronisk, og kaldes også "Sygdommen med de 1000 ansigter" Fordi der er ikke 2 der har det samme forløb - vi har kun diagnosen til fælles.
Nogle har kun få symptomer, mens andre oplever meget voldsomme angreb fra sygdommen.

Jeg fik min MS-Sclerose diagnose i 2008. Og først nu har jeg lært at leve med den - acceptere den, kommer jeg aldrig til, for det fylder den for meget til, at det kan lade sig gøre.
Heldigvis kan jeg endnu arbejde, og jeg har et nogenlunde normalt liv. Jeg skal bare huske at give plads til min MS og tage hensyn.

Du kan gøre en stor og mærkbar forskel her på min personlige indsamling, ved at støtte med et valgfrit beløb til den vigtige scleroseforskning.
Husk intet beløb er for småt.

På forhånd, af hjertet tak, for din støtte.

Hvis du vil læse mere om forskning kan dette gøres ved at klikke på linket længere nede.
Så bliver du videresendt til Scleroseforeningens hjemmeside.

Når indsamlingen når målet vil Christina Bech Glerup

Sætte mig i solskin med en god kop kaffe og mit håndarbejde, og nyde at jeg klarede hverdagen endnu en gang.

DIN STØTTE GØR EN FORSKEL

Læs mere om forskning og Scleroseforeningen her

YOU GO 100 KM 2024

Tak til 15 har doneret

Nuka Britt Fleischer   50 kr.

Elena  100 kr.

Godt gået! Det bedste i fremtiden :)

Anonym 100 kr.

Ønsket dig alt godt ❤️