Anita Osk samler ind til vigtig forskning

650 kr.  af 1.819 kr.

Anita Osk SAMLER IND FORDI

I Maj måned går jeg 100 km for en verden uden sclerose.
Det gør jeg for min datter, der fik sin MS diagnose i 2021, og for alle de andre der har sygdommen. Kristina deltager i DanNorms projektet, der er et projekt som arbejder med 2 forskellige slags medicin. Den ene er i forvejen godkendt som medicin til behandling af sclerose, og den anden vil de gerne have godkendt. Den der endnu ikke er godkendt bruges bla i Sverige med rigtig god effekt.
Du kan læse mere om forsøget via linket lidt længere nede.

Du kan gøre en stor og mærkbar forskel her på min personlige indsamling, ved at støtte med et valgfrit beløb til den vigtige scleroseforskning.

Sclerose er ikke bare en frygtet sygdom for de 18.189, der lever med sygdommen. Det er også en sygdom, der påvirker de pårørende.

Alle beløb gør en forskel og pengene går direkte til Scleroseforeningen og derved den vigtige forskning, der skal til for en verden uden sclerose.

På forhånd, af hjertet tak for din støtte.

Hvis du vil læse mere om forskning kan dette gøres her:

Når indsamlingen når målet vil Anita Osk

Tja, hvad vil jeg gøre når jeg når målet? Jeg vil blive rigtig glad, og vil også dele resultatet på de forskellige platforme. Derudover vil jeg invitere min super seje datter med et sted hen hvis vi når indsamlingsmålet

Læs mere om forskning og Scleroseforeningen her

YOU GO 100 KM 2023

Christina Kappel Jensen  100 kr.

Kære Anita Lidt støtte herfra til dig og din Kristina. Håber det bedste for hendes behandling. ❤️ Fortsat god gåtur Knus

Heidi Jeppesen Bockmann  100 kr.

❤️❤️❤️ Det er sådan en vigtig sag - tak fordi du gør opmærksom på den❤️ Alt godt til Kristina❤️

Anita Osk
Tusind tak for din hjælp, ❤️

Jette Hørslev-Petersen  100 kr.

Jeg ønsker det bedste for din datter, Anita❤️ Kærlige hilsner Jette

Anita Osk