Opret indsamling Støt en indsamling Log på Min profil

Soren samler ind

1.890 kr.  af 2.000 kr.

Soren SAMLER IND FORDI

Fordi jeg blev spurgt om jeg kunne tænke mig at hjælpe og har lyst til at gøre en forskel og kender flere der bøvler sclerose.
Derfor har jeg meldt mig som indsamler ved Scleroseforeningens årlige indsamling den 10. september. Jeg kommer ikke forbi jer alle på min rute, men du kan stadig hjælpe og give et bidrag her til min online indsamling.Gør du det, så bliver jeg glad. Alle bidrag store som små gør en forskel. Tusind tak på forhånd.

DIN STØTTE GØR EN FORSKEL

Når du støtter denne indsamling, støtter du samtidig forskning i sclerose, og du er med til at sikre bedre behandling og bedre vilkår for de 18.189 danskere, der lever med sclerose hver eneste dag.

Sclerose er en invaliderende og uhelbredelig sygdom med alvorlige konsekvenser for dem, der rammes og deres familier. Hvert år rammes 600-700 danskere af sclerose, og antallet er fordoblet på 20 år.

Den udvikling arbejder Scleroseforeningen hver eneste dag for at stoppe. Og indtil det lykkedes, kæmper vi for en bedre hverdag for alle med sclerose.

Gå ikke glip af dit skattefradrag
Hvis du indtaster dit cpr-nr ved donation, sørger vi for at indberette det til skat for dig.

SCLEROSEINDSAMLINGEN 2023

Tak til 13 har doneret

Pernille Gregersen  130 kr.

Du er så godt et menneske Søren, tak fordi du får gjort de ting vi andre ikke får meldt os til

Karina Rimmen  130 kr.

Hej Søren. Så lige dit opslag. Vi var ikke hjemme søndag, så så ikke om I kom til os. Mange hilsner Karina Rimmen

Didde Kjær  130 kr.