Henriette samler ind

1.120 kr.  af 500 kr.

Henriette samler ind fordi

Kære venner og familie
Som mange af Jer ved, har jeg sclerose tæt inde på livet, da min mor som blot 30 årig fik konstateret denne forfærdelige sygdom. Jeg var på det tidspunkt 11 år. Det er en sygdom der på mange måder har ændret ikke kun min mors liv og tilværelse, men som også har en stor påvirkning på vores liv. Det eneste, der kan stoppe denne forfærdelige sygdom, er mere forskning! Derfor går jeg og ungerne en tur med indsamlingsbøtten den 12. september ved Scleroseforeningens årlige indsamling. Vi kommer ikke forbi Jer alle på vores rute i nærområdet, men I kan stadig hjælpe os og give et bidrag her til vores online indsamling. ALLE bidrag store som små gør en forskel, og vi vil være dybt taknemmelig for dem alle. Pengene vi samler ind, går til forskning i sclerose, som er den eneste vej frem for en verden uden sclerose.

Philip  100 kr.

Dorthe og Søren   100 kr.

💪❤

Mia P  100 kr.