Asma og co. samler ind

65 kr.  af 1.000 kr.

Asmaa samler ind fordi

Kære venner og familie, mon ikke vi alle sammen kender en der er ramt af sclerose - og det eneste, der kan stoppe denne forfærdelige sygdom, er mere forskning! Derfor går vi en tur med indsamlingsbøtten den 12. september ved Scleroseforeningens årlige indsamling. Vi kommer ikke forbi jer alle på vores rute, men I kan stadig hjælpe os og give et bidrag her til vores online indsamling. ALLE bidrag store som små gør en forskel, og vi vil være dybt taknemmelig for dem alle. Pengene vi samler ind, går til forskning i sclerose, som er den eneste vej frem for en verden uden sclerose.

Når indsamlingen når målet vil Asmaa

Trækker lod om 5 poser kaffe fra Happy Beans

Nazma Hussain   65 kr.