Brems sclerose

Søren samler ind fordi

Sclerose er en rigtig træls sygdom. Min bedste ven fra gymnasietiden har fremskreden sclerose. Det er noget lort for at sige det lige ud. Så hjælp med at gøre alt hvad der kan gøres for i det mindste at bremse sygdommen hos de der får den. Midler til forskning er alt i den sammenhæng. Så giv en skærv, her eller på søndag når der måske er en der ringer på din dør. Det hjælper. Tak!

Når indsamlingen når målet vil Søren

Jeg vil drikke et glas hvidvin og glæde mig over alle jer der støtter en god sag.

Jørgen kalhave og Lisa Lindgreen   1.000 kr.

Så må vi jo også støtte dem igennem dig. Du er nu nr. 2😀😀 Forsat god indsamling

Tak for bidraget!

Lotte  50 kr.

Super godt gået , Søren . Det er en god sag .

Tak Lotte!

Jakob Nordby  300 kr.

Det er en af dem hvor man ville ønske man kunne sige noget der hjalp lidt på det... Alt det bedste her fra til dig, og til Søren ikke mindst!

Tak Jacob