Anton indsamling til MS Bikechallenge 2024

9.100 kr.  af 10.000 kr.

Anton SAMLER IND FORDI

Mit serviceteam og jeg har valgt at tilmelde os MS Bike Challenge næste år og jeg vælger at køre den solo. Dette cykelløb er et non stop løb fra København til Skagen hvor vi samler ind til forskning i sclerose.

Jeg vil køre dette løb, fordi det er vigtigt for mig at hjælpe med at få samlet så meget ind til forskningen i sclerose som muligt, men også for at vise at selvom man har denne sygdom, så står man aldrig alene, ligesom at et race som MS Bike Challenge ikke kan klares uden et team kan denne forfærdelige sygdom ikke bekæmpes alene. Derfor har alle de 18.200 danskere, der lever med sclerose, og endnu flere pårørende, brug for alt den støtte de kan få, til at vi sammen kan få samlet så meget ind som muligt - og det er her I kommer ind i billedet:
Har du/I lyst til at støtte projektet her, som privatperson eller virksomhed, så vil alle donationer, store som små blive taget imod med kyshånd, intet beløb er hverken for lille eller for stort - alt gør en forskel og alle donerede penge går direkte til forskning i sclerose, alle andre udgifter jeg har til det her løb, er for egen lomme.

Det betyder utroligt meget for mig at køre det her løb, fordi jeg kan kombinere 2 ting jeg elsker meget højt: At hjælpe folk der virkelig har brug for det og at køre cykelløb.

Lidt om mig og min motivation til at stille op:
Jeg er en 20 årig gut fra Otterup, Nordfyn, men jeg er aktuelt bosat på Lanzarote hvor jeg arbejder for Club La Santa og bruger min fritid på at se øen fra en cykelsadel.
Sportsmæssigt dyrker jeg langdistance sport, om det så er marathon, Ironman eller ultracykling som det her løb.
Jeg går ind til det her løb med stor ydmyghed omkring tiden man er aktiv og distancen, men jeg er målrettet og viljen er der, og det er lige præcis denne form for cykling jeg elsker.

Jeg håber at I har lyst til at støtte op om denne sag, og lad os sammen støtte op om at komme et skridt videre på at få flere svar omkring sclerose.

Kærlig hilsen
Anton

Når indsamlingen når målet vil Anton

Når jeg kører over målstregen i august næste år vil jeg kunne se mig selv i øjnene og sige "Du gjorde alt hvad du overhovedet kunne" ikke kun under løbet men i højeste grad for at give den hjælp til mennesker der har mere brug for det end jeg har.

Når du støtter denne indsamling, støtter du samtidig forskning i sclerose, og du er med til at sikre bedre behandling og bedre vilkår for de 18.616 danskere, der lever med sclerose hver eneste dag.

Sclerose er en invaliderende og uhelbredelig sygdom med alvorlige konsekvenser for dem, der rammes og deres familier. Hvert år rammes 600-700 danskere af sclerose, og antallet er fordoblet på 20 år.

Den udvikling arbejder Scleroseforeningen hver eneste dag for at stoppe. Og indtil det lykkedes, kæmper vi for en bedre hverdag for alle med sclerose.

Gå ikke glip af dit skattefradrag
Hvis du indtaste dit cpr-nr ved donation, sørger vi for at indberette det til skat for dig.

MS BIKE 2024

Frederik Egeskov  50 kr.

Tak Frederik.
Glæder mig til vi ses!

Emil Jul Boutrup  200 kr.

Tak store lillebror!
Jeg glæder mig til at have dig med i følgebilen.

Dennis Stentebjerg Hansen  250 kr.

God tur

Tusinde tak Dennis.