Opret indsamling Støt en indsamling Log på Min profil

MS Bike 2024 - Vendsyssel

250 kr.  af 5.000 kr.

René SAMLER IND FORDI

Den 24.-25. august cykler jeg MS BIKE - alt sammen for en verden uden sclerose!

Deltagelsen til løbet er gratis, til gengæld vil jeg og alle andre deltagere forsøge at indsamle så mange penge som muligt til forskning i sclerose og dermed med til at forbedre tilværelsen for de 18.616 personer med sclerose og deres pårørende, som kæmper med sygdommen hver dag.

Sclerose er en sygdom, som rammer stadigt flere danskere. Hver dag får 2 nye danskere stillet diagnosen. Antallet af danskere med sclerose er nu fordoblet på bare 20 år!

Derfor vil jeg blive utrolig glad, hvis du vil bakke mig og Scleroseforeningen op i kampen for en verden uden sclerose – hvert et bidrag gør en mærkbar forskel.

DIN STØTTE GØR EN FORSKEL

Når du støtter denne indsamling, støtter du samtidig forskning i sclerose, og du er med til at sikre bedre behandling og bedre vilkår for de 18.616 danskere, der lever med sclerose hver eneste dag.

Sclerose er en invaliderende og uhelbredelig sygdom med alvorlige konsekvenser for dem, der rammes og deres familier. Hvert år rammes 600-700 danskere af sclerose, og antallet er fordoblet på 20 år.

Den udvikling arbejder Scleroseforeningen hver eneste dag for at stoppe. Og indtil det lykkedes, kæmper vi for en bedre hverdag for alle med sclerose.

Gå ikke glip af dit skattefradrag
Hvis du indtaste dit cpr-nr ved donation, sørger vi for at indberette det til skat for dig.

MS BIKE 2024

Tak til 1 har doneret

René Stoklund Pedersen  250 kr.