Familien Løndal Nielsen samler ind

865 kr.  af 1.100 kr.

Mai-Britt samler ind fordi

Kære familie, venner og netværk. Vi går en tur med indsamlingsbøtten den 12. september ved Scleroseforeningens årlige indsamling. Vi kommer ikke forbi jer alle på vores rute, men I kan stadig hjælpe os og give et bidrag her til vores online indsamling. Man kan risikere, at der også kommer nogen og banker på døren - men tænker det er værd at tage chancen. ALLE bidrag store som små gør en forskel, og vi vil være dybt taknemmelig for dem alle. Pengene vi samler ind, går til forskning i sclerose.
Tak fordi I vil hjælpe.

Når indsamlingen når målet vil Mai-Britt

For at gøre noget selv, trækker vi lod blandt alle beløb der er doneret i dag, og indbetaler selv samme beløb.

Marianne  150 kr.

Tak for hjælpen 😘

Pia   50 kr.

Fordi Søren gør et kæmpe stykke arbejde og fordi du og børnene står bag ham ❤️

Mai-Britt  120 kr.

Vi indbetaler 120 kr, som svarer til Stises beløb.