Irene og Knudåge samler ind

Knud Åge og Irene samler ind fordi

Kære venner og familie. Vores familie og mange andre har sclerose tæt inde på livet - og det eneste, der kan stoppe denne forfærdelige sygdom, er mere forskning! Derfor går vi en tur med indsamlingsbøtten den 12. september ved Scleroseforeningens årlige indsamling. Vi kommer ikke forbi jer alle på vores rute, men I kan stadig hjælpe os og give et bidrag her til vores online indsamling. ALLE bidrag store som små gør en forskel, og vi vil være dybt taknemmelig for dem alle. Pengene vi samler ind, går til forskning i sclerose, som er den eneste vej frem for en verden uden sclerose.

MobilePay til 350 kr.

Knud Åge og Irene
På vegne af de alt for mange der invalideres af denne modbydelige sygdom får du en stor tak for dit bidrag
kh