Frans' indsamling for en verden uden sclerose

Frans samler ind fordi

I Danmark er vi ca. 17.200 personer som er ramt af sclerose og tallet er desværre stigende. Jeg samler ind for, at vi kan fortsætte med at forske i sclerose. Danske forskere er nået et stykke, men der er forsat ingen kur imod sclerose eller helbredelse af sclerose. Derfor er der brug for forsat at samle penge ind til forskning i sclerose.
Jeg håber du vil hjælpe med et bidrag – til denne gode sag, så vi kan fortsætte forskningen i sclerose.

Jette Lund & Erik Krone Jørgensen  200 kr.

Lige et supplement til indsamlingen 😀Håber flere vil give et bidrag og støtte den vigtige forskning 👍😀

MobilePay til 115 kr.

Jette Lund & Erik Krone Jørgensen  350 kr.

Frans
Mange tak for for bidraget far og mor - et er virkelig værdsat??♥️