Mia, Kaisa My og Thøger Nohr samler ind

Mia samler ind fordi

Kære venner og familie
Som I ved, har vi sclerose tæt inde på livet, da min mand og børnenes far er ramt. Sygdommen er uforudsigelig og kan ramme alt også det man ikke altid kan se - og det eneste, der kan stoppe denne forfærdelige sygdom, er mere forskning! Derfor går vi en tur med indsamlingsbøtten den 12. september ved Scleroseforeningens årlige indsamling. Vi kommer ikke forbi jer alle, men I kan stadig hjælpe os og give et bidrag her til min online indsamling. ALLE bidrag store som små gør en forskel, og jeg vil være dybt taknemmelig for dem alle. Blot en 5er er også ok alt er godt❤️ Pengene vi samler ind, går til forskning i sclerose, som er den eneste vej frem for en verden uden sclerose.

Kira og Alberthe 💕  50 kr.

Fordi vi har det tæt på💕

Dorthe Davidsen  65 kr.

Dejlige mennesker🌞