STØT MIG, DIN VENINDE, DIN FAMILIE, DIN VEN, DIN BEKENDTE, DEN UBEKENDTE….

1.625 kr.  af 1.500 kr.

Lene SAMLER IND FORDI

Jeg er selv ramt af denne møg sygdom og på bare 2 år har mere end 2000 danskere fået konstateret sclerose
Det tal MÅ simpelthen bare ikke blive højere.

Overskud i hverdagen er bl.a. noget af det, som mange af os sclerose ramte kæmper med til daglig også MIG!
Fatigue - ordet som det helt almindelige menneske ikke ved hvad vil sige (kronisk træthed), kognitive udfordringer, svære føleforstyrrelser, dropfod, nervesmerter mv. og det, at lige så svært denne diagnose er for os sclerosepatienter - ja, lige så svært er det at være vores pårørende.
Dette alene i sig selv gør, at jeg igen i år har valgt at oprette en elektronisk indsamling til Scleroseforeningen, da jeg desværre intet overskud har til at gå rundt og stemme dørklokker.

Håber du/I vil give et lille bidrag til kampen mod sclerose, så forskerne kan udvikle bedre og hurtigere banebrydende medicin På forhånd tak for din støtte.

Når indsamlingen når målet vil Lene

Så vil jeg dele den glædelige nyhed med Scleroseforeningen.

Når du støtter denne indsamling, støtter du samtidig forskning i sclerose, og du er med til at sikre bedre behandling og bedre vilkår for de 18.189 danskere, der lever med sclerose hver eneste dag.

Sclerose er en invaliderende og uhelbredelig sygdom med alvorlige konsekvenser for dem, der rammes og deres familier. Hvert år rammes 600-700 danskere af sclerose, og antallet er fordoblet på 20 år.

Den udvikling arbejder Scleroseforeningen hver eneste dag for at stoppe. Og indtil det lykkedes, kæmper vi for en bedre hverdag for alle med sclerose.

Gå ikke glip af dit skattefradrag
Hvis du indtaster dit cpr-nr ved donation, sørger vi for at indberette det til skat for dig.

SCLEROSEINDSAMLINGEN 2023

Pernille Husmand Jacobsen  100 kr.

Et kram til min svigerinde

Lene
Af ♥️ tusind tak for støtten kære søde svigerinde

Lindy Pedersen  130 kr.