Opret indsamling Støt en indsamling Log på Min profil

W4M - Walking for Mobility - 100 km for Scleroseforskning

W4M - Walking for Mobility - 100 km for Scleroseforskning
4.250 kr.  af 3.000 kr.

Charlie SAMLER IND FORDI

I maj går vi, Jonathan og Charlie, 100 kilometer gennem den danske natur for at samle ind til scleroseforskning.

Turen bliver samtidig en træningstur før vores kommende vandring gennem D.R.Congo, Angola og Zambia, som starter til Juli.

Charlies onkel Bo lever med sclerose, og det samme gør en bekendt af Jonathan, det er derfor en sag, der betyder noget for os personligt.

Sclerose er en sygdom, der angriber nervesystemet og kan påvirke menneskers mobilitet, energi og frihed i hverdagen.

Derfor har vi kaldt turen:

W4M – Walking for Mobility.

Undervejs kommer vi til at bære vores eget udstyr, sove i telt og vandre gennem noget af Danmarks smukkeste natur.

Vi stater fra Silkeborg banegård onsdag d. 13.5 kl 14.00 og vandrer syd om søerne, hen over Himmelbjerget, igennem mols bjerge og Kalø slotsruin og slutter i Ebeltoft engang fredag.

Hvis nogen har lyst til at gå med os undervejs, om så det bare er et par kilometer, en halv dag eller en hel etape, så er I meget velkomne.

Og hvis du har lyst til at støtte indsamlingen, er i for seje ❤️

Når indsamlingen når målet vil Charlie

Tager en kold dukkert i nærmeste sø eller hav!

DIN STØTTE GØR EN FORSKEL

Når du giver et bidrag til Scleroseindsamlingen, støtter du livsvigtig forskning i sclerose, og du er med til at sikre bedre behandling og bedre vilkår for de 19.512 danskere, der lever med sclerose hver eneste dag.

Sclerose er en sygdom, der ikke kun påvirker kroppen, men også hverdagen, drømmene og livet for dem, der rammes. Og ikke mindst deres familie, venner og andre pårørende. Derfor kæmper vi for mere end 120.000 danskere, der mærker konsekvenserne af sclerose.

Hver en krone bringer os tættere på en verden uden sclerose.


Gå ikke glip af dit skattefradrag
Ved at oplyse cpr-nummer ved donation sørger vi for at indberette dit bidrag til SKAT.

SCLEROSEINDSAMLINGEN 2026

Tak til 20 har doneret

Tina Munch  100 kr.

   God tur❣️


Charlie
Mange tak Tina!

Anne-Mette Hauberg  250 kr.

   Rigtig god ide med opbakning til - You Go ‍♀️ Og, hyggeligt at - følges lidt ad i Århus / Risskov - Forsat god sidste dags vandring til Ebeltoft


Charlie
Tak for støtten og for godt selskab Anna-Mette. Det var rigtig hyggeligt at tilbringe tid sammen med dig!

Eva Freitag  500 kr.

   Håber I finder en barnevogn


Charlie
Wow, tak for den store flotte donation Eva! Barnevognen fandt vi!

Torben Hansen  50 kr.

   Flot i går for en god sag


Charlie
Tak for støtten Torben. God sag, bestemt! :)

Dorte Lehmkuhl  100 kr.

  


Charlie
Tak Dorthe

Simon Takatomi  250 kr.

   I håb om Jonathan også ryger i vandet


Charlie
Det SKAL han sgu!
Tak for bidraget Simon :)

Mille Uldahl  350 kr.

   God tur ♥️ og god svømmetur


Charlie
Ja, så er der ingen vej udenom!
Tak for bidraget Millesen

Sara  100 kr.

  


Charlie
Tak for støtten Sara!

Pia Tykgaard Clausen   100 kr.

   Synes det er så sejt gjort rigtig god tur


Charlie
Tak skal du have Pia!

Susanne Dose   200 kr.

   God tur til jer begge. Og til dem der måtte følge trop! Pøj pøj med indsamlingen til “lortesygdommen”. ♥️


Charlie
Mange tak Sanne ☺️

Trine Uldahl  100 kr.

   God tur!


Charlie
Tak for støtten søster! ☺️

Bianca Horsbøl  100 kr.

   God tur og tak for dig ❤️


Charlie
Tak Bianca. Sammen gør vi en forskel! :)

Alberte Maimburg  200 kr.

   Hav en god tur!


Charlie
Mange tak Alberte... Vi går jo igennem Århus sååå.. ;)

Gitte Hummelshøj Jensen  250 kr.

   Hej Charlie. Tusind tak for din store indsats. Jeg lever selv med sclerose, og det betyder SÅ meget. Hils din mor, vi er “gamle” skoleveninder.


Charlie
Mange tak for din flotte donation Gitte!
Lad os snørre støver, og krydse fingre for, at der findes en kur en dag! Jeg hilser min mor ;)

Hanne Overby Vinding  500 kr.

   Godt initiativ, CharlieGod tur☀️


Charlie
Wow, sikke en donation Hanne! Tusinde tak :o

Randi Høxbro  50 kr.

  


Charlie
Mange tak Randi. Jeg kan se, at du også selv går 100 km for sclerose foreningen her i maj!
God fornøjekse med dine ture og din indsamling til den gode sag :)

Bo Maimburg.   500 kr.

   Tusind tak for din opbakning til den lortesygdom jeg lever med. Jeg er glad, stolt og beæret.


Charlie
Wow! Dét var en stor donation. Tusinde tak Bo!

Isabella Maimburg  200 kr.

   Rigtig god tur


Charlie
Mange tak for donationen Isabella! Ses vi i Århus? ;)

Annie Thomsen  100 kr.

   God tur rundt om Søerne ♥️


Charlie
Tusinde tak Gurli Margrethe! Du er altid så sød til at støtte mine projekter.
Jeg håber I har det godt ❤️

Jette Bennedsen  250 kr.

   ❤️


Charlie
Tak søde mor. ❤️